Rotterdam Insight 2022 #8

- 93 - ROTTERDAM INSIGHT MAGAZINE 2022 ADMIX Een nieuwe wereld, een nieuw concept? Begin bij jezelf. Om die reden heeft Raymon de Kruijff en mede investeerder Geert Rietbergen, die recent aan boord kwamen, de spotlights eerst op het eigen bureau gezet. “Voor een proces van persoonlijke groei. We hebben ons de vraag gesteld hoe we de talenten van dit mooie bureau nog beter kunnen inzetten. Hoe we het team nog beter tot bloei kunnen laten komen. Het resultaat is een mensgerichte aanpak gebaseerd op TMA* en een team dat staat te trappelen om zijn creativiteit in te zetten.” Het 360° VeranderPerspectief heet de aanpak waarmee Admix opdrachtgevers helpt met hogere omzetcijfers, meer personeel of een grotere naamsbekendheid. Daarin speelt communicatie een belangrijke rol. Reden? “70 procent van de veranderplannen mislukt door slechte communicatie. Over de plannen, over de te varen koers en over de rol van betrokkenen. Dus heldere communicatie is de key tot succes,” zegt Raymon. Dat gebeurt aan de hand van negen duidelijke aandachtspunten. Elk punt is een kracht op zich, zoals innovatie, aantrekking, verbeelding en denkkracht. Met elkaar het fundament voor een succesvolle verandering naar de toekomst. ‘Wij geloven in volle bak aandacht voor je klanten’ Admix, een van de oudste creative agencies van Nederland, vaart een nieuwe koers. “We zijn nog altijd heel creatief, maar we zijn anders gaan denken. Er gaat hier geen klant de deur uit zonder dat we weten wat het doel is dat zij willen bereiken,” zegt Raymon de Kruijff. "B2B kan over het algemeen profiteren van een professionelere marketing aanpak" Raymon: “En daarin komt marketing tegenwoordig vóór creatie. Dat is onze eigen verandering als Admix. De uitdaging moet zijn: hoe vind ik met marketing de oplossing voor mijn business uitdagingen en hoe gaan we daaraan werken? Iets bedenken vanuit onderbouwing en insights. Een advertentie maken? Zeker willen we dat, maar laten we eerst om de tafel gaan om het doel te bepalen. Daarom: resultaatgericht werk maken, samen met de klant.” Eén op één aandacht geven. Het kan en het moet, zegt Raymon die al eerder samen met Geert succesvolle karren trok in de reclamewereld. Admix gaat nu de hort op met hun ‘#Vollebak’ bakfiets. “Die staat voor, volle bak aandacht voor opdrachtgevers. Van hé, we zijn er echt voor jou. We kunnen iets betekenen voor jou en je klanten in de B2B-markt.” Die markt is breed. Admix is een vertrouwde partner voor klanten in onder meer de bouwsector, de medische sector, logistiek en financiële dienstverlening in met name grootRijnmond. De focus voor nieuwe business ligt op de haven, waar ze vanaf de Kratonkade ruim zicht op hebben. “We zien marketing hier en daar nog wel op een laag pitje staan. Helaas, denken we dan, want er is zoveel uit te halen. We hebben ook voor bedrijven die actief zijn in de haven ideeën zat.” Admix, bijna vijftig jaar geleden opgericht en nog altijd in privébezit, heeft een (volle) bak ervaring in huis. Voormalig groot aandeelhouder Jan Leydes is een oudgediende in de reclame en bekend gezicht in het Rotterdamse. Raymon en Geert deden jarenlang ervaring op in binnen- en buitenland, onder meer met eigen bureaus, en hadden sinds afgelopen jaar weer de handen vrij. Nu zetten ze hun schouders onder het 360° VeranderPerspectief, hun eigen methodiek. *De TMA methode verbindt organisaties met mensen en ontwikkelt talenten en competenties door inzichten te geven in talenten, interesses, competenties en loopbaan. ADMIX • Kratonkade 3, 3024 ES Rotterdam • hallo@admix.nl • www.admix.nl Arrow-right

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=